Minőségpolitikánk középpontjában szolgál-tatásaink kifogástalan minősége, folyamatos fejlesztése,vevőink folyamatos megelégedettsége áll. Ha Ön elégedetlen a társaságunk által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatosan, jogában áll panasszal élni.
A panaszt szóban (személyesen a SZTÁV Felnőttképző zrt. Ügyfélszolgálatán: Angol u. 36.) vagy telefonon (+36 20 773 4001), illetve írásban (sztav@sztav.hu e-mailcímen) teheti meg, amennyiben az kapcsolódik a cégünk által biztosított szolgáltatásokhoz vagy bármely általunk végzett tevékenységünkhöz. Ez esetben a szolgáltatással összefüggő tevékenységhez kapcsolódó bejelentéssel, reklamációval (azaz panasszal) élhet. Panasz tehát az, amikor Ön, mint ügyfél úgy ítéli meg, hogy nem a vele kötött szerződésnek/elvárásnak megfelelően jártunk el, és így Önt sérelem érte.
A SZTÁV zrt. minden panaszt vagy azokat az információkat, amelyek egy szolgáltatás/tanfolyam minőségi hibáival foglalkoznak, illetve az esetleges hibás teljesítéssel kapcsolatos reklamációkat foglalnak magukban egy szabályozott eljárási rend szerint gondosan kivizsgálja. Panaszkezeléssel kapcsolatos személyes elégedettséget – szolgáltatásaink igénybevétele esetében – kérdőíves felmérés során is a mindenkor hatályos személyes adatokra vonatkozó jogszabályi előírásokkal teljes összhangban minősítjük (hallgatói megelégedettség felmérés, önértékelés).